
Vynaložíme všetko úsilie, aby sme sa ubezpečili, že všetky sťažnosti budú okamžite vyriešené.
Opis postupu vybavovania sťažností:
- Kupujúci môže podať sťažnosť týkajúcu sa uzatvorenej zmluvy na e-mailovú adresu info@zoyafashion.sk.
- Správne podaná reklamácia by mala obsahovať aspoň: meno, priezvisko, e-mailovú adresu kupujúceho, dátum uzavretia zmluvy, ktorá tvorí základ reklamácie, predmet reklamácie, s uvedením požiadavky kupujúceho, všetky okolnosti odôvodňujúce reklamáciu.
- Ak je potrebné údaje alebo informácie uvedené v reklamácii doplniť, pred posúdením reklamácie obchod požiada osobu predkladajúcu reklamáciu o jej doplnenie v určenom rozsahu.
- Obchod odpovedá na sťažnosť ihneď po jej prijatí v správnom formáte. Odpoveď na sťažnosť sa zasiela na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim alebo na tradičnú poštovú adresu.
- Ak implementácia opodstatnenej reklamácie zahŕňa odoslanie nového produktu zákazníkovi alebo odstránenie nesúladu, náklady na dodanie znáša obchod.
Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte nás.
Sme vám stále k dispozícii,
ZOYA Fashion - Elegantné spoločenské šaty pre dievčatá, deti, družičky na prvé sväté prijímanie, krst, plesy, svadby, narodeninové párty.