Reklamácia

Vynaložíme všetko úsilie, aby sme sa ubezpečili, že všetky sťažnosti budú okamžite vyriešené.

Opis postupu vybavovania sťažností:

  1. Kupujúci môže podať sťažnosť týkajúcu sa uzatvorenej zmluvy na e-mailovú adresu info@zoyafashion.sk.

     

  2. Správne podaná reklamácia by mala obsahovať aspoň: meno, priezvisko, e-mailovú adresu kupujúceho, dátum uzavretia zmluvy, ktorá tvorí základ reklamácie, predmet reklamácie, s uvedením požiadavky kupujúceho, všetky okolnosti odôvodňujúce reklamáciu.

     

  3. Ak je potrebné údaje alebo informácie uvedené v reklamácii doplniť, pred posúdením reklamácie obchod požiada osobu predkladajúcu reklamáciu o jej doplnenie v určenom rozsahu.

     

  4. Obchod odpovedá na sťažnosť ihneď po jej prijatí v správnom formáte. Odpoveď na sťažnosť sa zasiela na e-mailovú adresu uvedenú kupujúcim alebo na tradičnú poštovú adresu.

     

  5. Ak implementácia opodstatnenej reklamácie zahŕňa odoslanie nového produktu zákazníkovi alebo odstránenie nesúladu, náklady na dodanie znáša obchod.

     

Ak máte akékoľvek otázky, kontaktujte nás.

Sme vám stále k dispozícii,

ZOYA Fashion - Elegantné spoločenské šaty pre dievčatá, deti, družičky na prvé sväté prijímanie, krst, plesy, svadby, narodeninové párty.

 

nahor
Sklep jest w trybie podglądu
Zobraziť plnú verziu stránky
Sklep internetowy Shoper Premium